Последни актуализации RSS Скрий теми | Клавиши за бърз достъп

  • ние сме тук, в отговор на грид

    iliveisl 9:49 ч. на 17 март, 2010 | 1 Permalink | Отговор
    Tags:

    докато ние не сме готови (може би направи 60% - много O 'дървета и растения, да въведат), който със сигурност може да ни посещават. Слънчев особено след като "Сън" Произведено мода е отворена за бизнес =)

    можете да видите, че subQuark's Enclave Харбър е доста добро допълнение на земя маса на основните мрежа реакция мрежа. Реакция мрежа е много по-голям от това, има много частни мрежи (подобно на начина, по който бяха миналия месец), че няма да се появи на картата

    щракнете върху един за пълен piccie страница, ако желаете. Ден и Честит Св. Патрик! = D

    reactionGrid

    Да, това е Harbour, не пристанище, сега преминават в сивия poupon

    enclaveHarbour

    enerville живот! Уау!

    • Cristopher Lefavre 4:02 ч. на 18-ти март 2010 г Permalink

      Изглежда страхотно, най-малко, както се вижда на мобилния си телефон / ме заседание с малък екран в лицето му - очаква посещение на място, когато се прибира към работеща internett (който е по-малко от 100% LOL пакети загуба).

  • Реакция мрежа дава добра поддръжка ;-)

    Sunnygirl Whitfield 1:06 ч. на 17 март, 2010 | 0 Permalink | Отговор

    Здравейте всички! Той се чувства страхотно да има такъв поддържащи и позитивни хора около мен. Чувствам си творчески сокове течаща. Аз бях работи усилено, за да получите много продукти и да се създаде уеб сайт (http://www.totalavatarshop.com) и магазин на Enclave Харбър. Аз бях дори имаше няколко продажби! Целият процес на износ / внос, отново свързани продукти е много досаден, но аз съм наистина Вашият процес. Какво бих искал да направя за сега е, когато закупите нещо от уеб сайта, може да настроите една среща време за да мога да доставя продукти за Вас, тъй като е малко трудно да се намерят хора, в отговор мрежа. Аз съм сигурен, че ще получите по-лесно като добавя приятели и знам, където хората са или ще бъдат. Също така, бъдете сигурни, че сте добавили аватари име в областта на коментар в Paypal. Това ще помогне много!

    Отново ви благодаря за ме кара да се чувстват добре дошли и на врата е винаги отворена към нд Произведено мода. Ако имате някакви въпроси или коментари за мен, моя мейл адрес е sunny@totalavatarshop.com или винаги можете да се коментират на сайта!

  • Слънчев в Реакция Решетка за един час и прави продажба

    Ener HAX 9:03 ч. на 16 март, 2010 | 2 Permalink | Отговор
    Tags:

    Знаех, Слънчев беше добър, но стига вече! тя е в своя нов магазин създаването си дисплеи и в рамките на няколко минути, прави първата си реакция Мрежи продажба! Боже, като моето самочувствие не е достатъчно ниска! LOL, и добра работа, Съни! =)

    Всъщност, аз имам известни Слънчев в продължение на три години и сме направили пакт за да получите нашата първа SIM в същото време. тя е неизбежна, че динамичното дуо (може би динамичен парцали?) ще възстанови и какво по-добро място от реакция мрежа?

    нова граница на пълно забавление (и пропадане). и пълен с възможности

    бране неща за нас, въпреки че прилича на картата е полу-Assed, искам да кажа, половината направи път!

    subQuark е като първата му Webinar насърчаване на реакция Grid (всъщност Webinar е насърчаване на работилницата му през май) този петък и ще говорим за това как "невероятно" Аз съм. . . Какво е това? ти не ми спомена на всички? дий, глоба как правиш и на теб приятелю! * pixelated среден пръст на един пиксел-базирани Avatar * = P

    Добре, аз съм просто един роб * камшици се цигулка * = D

    Във всеки случай, продажба, в отговор грид е начин по-трудно, отколкото в Sercond живот, защото няма пари в света, но ми Слънчев е невероятно умен. Бях издухан, че тя вече я е уебсайт,, Общо Avatar Магазин, и свързани с микро плащания PayPal! какво е трудолюбив търговец! (и това е едно страхотно име на уеб сайт също)

    Слънчев отида! (ENER <- натиск на Слънчев фен клуб) =)

    SunMadeShoppe_020

  • Рекламирайте на задника ми за по-малко от $ 4500

    Ener HAX 9:29 ч. на 15 март 2010 | 2 Permalink | Отговор
    Tags:

    ругаеш и резерв за много специални случаи. Аз само да го направя, ако аз съм много, много разстроен (I означава, че трябва да бъде като произведение ядосан) или на невероятни неща, и тук е едно от онези невероятни пъти

    Мамка му!

    Добре, аз се чувствам по-добре. така че ЕФР съм толкова шокиран от??? Съобщение на деня! MOTD обяви!

    те са Шегуваш ли се? Аз съм четене тази правилно? в продължение на 11 часа и половина между 7 - 1830 PST мога да пусна обява за $ 4500 USD! Мамка му! и сделка по време на почти час само за $ 1500 долара. двойно по дяволите!

    и глупости на това - 100 думи! дори Twitter е 140! OMG! WTF! Имам нужда от повече ругатни! и не можете да използвате всички капачки? Мамка му, за $ 4500, по-добре да измие колата ми, ми тяло и ме приказка на вечеря, преди да ми се навеждате и придържайки се към мен! По дяволите!

    LOL, ми харесва, че те казват "да бъде кратка" само в случай, че са твърде Stoopid да реализираме това, което са 100 знака! и избягване на жаргон? Ами ако ми marekt е всичко като "йо biach, на Bling се завръща, за да ви гледам боклуци мръсни". LOL, като аз имам представа за c00L sp33k. . .

    на често задаваните въпроси, тя е "това е началото на края". и ако трябва да се отбележи, че не е, че най-вероятно е само началото. Бях отворена за по-света обяви, ако помогна на недвижими имоти и позволи някои проверка от моя страна. но предполагам, че ще направят нещо MOTD екрана за вход остана вече (за $ 4500 за 11,5 часа, щях да искам гаранция на х секунди)

    те се споменават цена на клик за в бъдеще, аз се чудя дали това означава, щракнете throgh някои действителни реклами, за да приключите да вляза? премия членове може би трябва само да кликнете 2 реклами и свободно надниквам трябва да кликнете чрез по -

    По дяволите, не е като SL, не прави много на ниво, Линден преобразуване такси, качени снимки, xstreetSOL и членски внос. Искам да кажа как е, че това, което е в subQuark Реакция мрежа може да струва около 10% от това, което имах в Second Life? Да, знам, реакция на мрежата не е SL - тя няма реклами, струва 10 пъти по-малко, и няма екстравагантните политики BS. . .

    parasol_002

    за $ 4500 може да татуировка реклама в моя задник! или $ 100 за моя чадър = D

    • Juko 5:01 ч. на 16-ти март, 2010 Permalink

      Моите предпочитани цитат от често задаваните въпроси е този "нов и по-специално жителите са проявили интерес да се рекламират." Бих искал да знам какво е въпросът, ако това е отговорът!

    • Ener HAX 1:26 ч. на 16-ти март 2010 Permalink

      прав сте Juko! кой по дяволите се интересува от всякога да се рекламират?

      Може би те попита "бихте искали да видите информация за интересни неща в света?"

  • вземане на сградата, така че е prims са изключени е парцел

    Ener HAX 12:30 ч. на 15 март 2010 | 3 Permalink | Отговор
    Tags:

    Какво става, ако не искате някой да редактирате вашите сграда или да е prims приспадат от парцела е тук?

    При извършване на магазин за слънчеви Произведено мода, аз не искам да загубят Слънчев prims на самата сграда. тъй като там са до 45000 prims на картата в Реакция мрежа, има изобилие на разположение на общинска земя. Слънчев този начин може да си купи парцел и да autoreturn като тя счете за уместно

    Магазинът е част от Enclave Harbour просто като дърветата, ми лодки, художествената галерия, сцени, и светлината къща и не трябва да приспадат prims никого. много хора знаят за този трик, но аз никога не се беше сетил да го използвате за изграждане. то не е до Взех си craptacular Линден Начало Реших, че този вън за prims, свързани със сгради

    Аз свързани всички позиции, които не се нуждаят да бъдат редактирани, за да корен прим извън парцел в магазина, но остави прожектори, маси, столове, килими, и така нататък разединена, така че те могат да бъдат позиционирани, ако е необходимо

    на стария втори живот iliveisl имоти, аз ще скали в празнотата чрез свързване на корен прим, че беше на обществена земя. но това, че с натрупване е нова за мен и доста удобен върха да запази в своя инструментариум =)

    SunMadeShopDetails_029edit

    поддържа на разстояние от 205 prims парцел в магазина - ох, на левия начин в гърба е полу скандален етап, използвани от иБей и Sun Microsystems

    • DreamWalker Макалистър 11:31 ч. на 15-ти март 2010 година Permalink

      Много удобен хитрост!

    • Zauber Exonar 1:11 ч. на 16-ти март 2010 г Permalink

      Чакай, защо EBay се интересуват от виртуалните светове, когато те ви забранява да продават виртуални съдържание?

    • Ener HAX 1:24 ч. на 16-ти март 2010 Permalink

      Наистина ли? Мисля, че е EBay технологии зад магазин LL земя! уау, странно. EBay и слънце Микро проведе поредица от летни семинари домакин от техните основни учебни офицери и използва enercity парк назад, когато все още беше една ферма и е на публиката в enercity пристанище

      Това е интересно за виртуални стоки, ще трябва да се провери дали се, но съм сигурен, че за страната магазин. LL направи кой знае какво от него, когато те обновяват стария си система

      благодарение на които се споменава!

  • 270 градуса, когато е наистина 180

    iliveisl 1:02 ч. на 14 март, 2010 | 2 Permalink | Отговор
    Tags:

    Никола го посочи на първо място, след това мечта Уокър, и сега аз имам опит на нещо странно завъртане в нашата скриптове след преместването от частни към "обществени" реакция мрежа. тъй като всички те са на разстояние от 90 градуса, то трябва да бъде около създаването разлика между частните и настройка на основната мрежа

    омега прости скриптове изглежда да е наред. на вятърни турбини са наред, както е майка Enerbot, но скриптове, които сменят лице са изключени

    какво е лентяй, всичките ни столове трябва да бъдат фиксирани и разменям вън!

    О добре, само малко бум във виртуалното пътя на живота =)

    Update: derr върху мен, Dream Уокър го измисли, просто трябва да рестартирате ръкопис. дух = D

    sit_001

    трябва да бъде пилатес стол, добро за основните! = D

    • Floetry лека дрямка 1:07 ч. на 14-ти март 2010 год. Permalink

      ROFL! FUNNNYYYY!

    • Ener HAX 3:02 ч. на 14-ти март 2010 Permalink

      Аз съм малко бавен за внедряване на моменти, аз уж сте изтрили всички столове и са изложени, пратеник на скриптове и може би никога не го измисли! = D

  • Слънчев получава магазин в Enclave Harbour

    Ener HAX 8:41 ч. на 13 март, 2010 | 4 Permalink | Отговор
    Tags:

    тя трябва да бъде Слънчев седмица, може би трябва да имат парад?

    ние изграждаме си магазин в Реакция Мрежи и изглежда, че не са много лицата дрехи в света, така тя трябва да получи някакво внимание. Сега как да се продават дрехите са различни, ballgame. Предполагам, че тя може да се съхранява чрез реакция мрежа преден пост, ако си продукти са пакетирани в няколко набора. ценообразуване в Second Life е толкова нисък, че не могат да продадат отделните елементи в OpenSim PayPal, защото таксите ще се хранят с малки сделки. Знам, че PayPal не разполага микро транзакции и който може да бъде начин за Слънчев да продава дрехи

    Мисля, че опаковките на подобни 3 микс и мач екипировки и може би 3 кожи, плюс обувки ще работи добре. Аз не знам мрежа реакция достатъчно добре да се прецени на пазара. Аз видях, че на магазина пост можете да си купите Avatar определени като за $ 500! Не е нужно да изразят мислите си върху, че след като са били в SL в продължение на три години. , но в стаята и може да говори за да могат да продават като за $ 5?

    Слънчев е умен и прави истински пари от нея SL усилия, така че аз съм сигурен, че тя ще разбера как е реакцията Мрежи

    в maanwhile, ние изграждаме я съхранява и бяха приятно изненадани, че иска тя да бъде пеперуди къща, един от оригиналните домове Enerville, че хората биха могли да получите безплатно връщане. . .

    Хареса ми тази къща много, защото вдъхновението идва от товарни контейнери. Яки са тези за изграждане на IRL, защото те са силни и доста евтини. можете да получите използваните за около $ 5000 USD (моя милост изглеждаше в тях като реална възможност в миналото) =)

    магазин си е основно, че къщата, но мащабирани до го направи по-лесно да се движат инча някои допълнения, включени в повече стъпки по стълбите (по някаква причина, не могат да изкачват стълбите като голяма, в OpenSim?), стълбищни парапети за безопасност, както и голям комплект часа да улесняват земя и да има място за док лодки (това е пристанището и всички). също така се използват същите текстури, както и за Ener-Gy Хотел да се matchie-matchie и намаляване на закъсненията

    така че ако търсите за дрехи в отговор на грид, Слънчев трябваше да я показва на това през следващата седмица и да я вик - Слънчев Whitfield =)

    butterflyBox_006

    оригинала в Enerville на Second Life

    SunMadeShoppe_003

    LOL, специално издание на Слънчев Eville моторна лодка

    SunMadeShoppe_019

    Сега пеперуда е цвете! Харесва ми, че =)

    • Петър Stindberg 7:42 ч. на 14-ти Март, 2010 Permalink

      Имам посещение е по-рано - това изглежда готино!

    • Кайл G 1:03 ч. на 14-ти март 2010 Permalink

      Очакваме да се добавя възможности за дрехи!

    • iliveisl 3:57 ч. на 14-ти март 2010 Permalink

      Аз също, някои зрители позволи долни гащи и undershirts, докато други не - изглежда доста странно за мен, аз исках да напиша един блог пост, казвайки, че реакцията ми открадна бельо! =)

      смешно нали? колко аватарите са по-загрижени за тяхното облекло - Харесва ми наслояване предполагам! =)

      Аз ще премине на думата до Слънчев да говоря с вас, момчета за това, което мисля, е най-добре, благодаря ти =)

    • iliveisl 3:57 ч. на 14-ти март 2010 Permalink

      благодарение на Петър, добре, в главата ми има тона повече да направя, аз трябва да може да започне в офиса тази седмица =)

  • Слънчев стане дом в Enerville

    iliveisl 11:51 ч. на 12 март 2010 | 0 Permalink | Отговор
    Tags:

    Enerville живее и това е монтаж, че Слънчев има къща там. тя е тази, която дойде с името на Enerville за първата ни SIM ISL. Уау, това е повече от две години. Enerville, но сега живее в Реакция мрежа!

    това е два дни по основните мрежа и все още само се връща там, където сме били преди в движение (главно заниманията с аватари)

    Доколкото изпълнението е същото, доколкото мога да кажа. много гладко и без катастрофи с нов клиент хипопотам

    звучи като някои малки проблеми с скриптове в движение. като Никола отбележи, че много от сценария на разстояние от 90 градуса. някои от моите скриптове спря, като пожари (никога не остава без надзор пожари)

    но майка Enerbot е все още orbitting! тя преминава през 4 Sims и не пропуснете и такт. Това е много готино

    шапки на разстояние до Крис, главен технически директор на реакцията на електрическата мрежа и да стажант RG's Феликс Techie! те са страхотни! благодаря! =)

    sunny_002

    Начало Слънчев в Enerville (това е ракета бунището в дясно)

    Felix

    Яки Феликс Techie и тези по подразбиране аватар (Ех) Subquark

  • Avatar прави какво?

    Ener HAX 11:58 ч. на 11 март, 2010 | 6 Permalink | Отговор
    Tags:

    Ние сме свързани частни subQuark's реакция грид мрежа на основните мрежа реакция Grid (тук мрежа, има решетка, навсякъде мрежа) и всички в всичко мина много добре. някои скриптове petered се и аз все пак ми се движат всички кутии са празни! те просто отне известно време да се зареди (предполагам cramming в стотици текстури ще направи това)

    но. . . уф. . . въздишка. . . хленча. . . redoing ми Avatar удари, аз знам, че не е кой знае какво, но просто уф. Аз не мога да намеря право части на кожата, аз загубих моята ляво на отглеждане. . . = D

    че силите ми да преосмислим как си "поглед" е създаден и да се намалят разходите си Avatar мазилка (дъга). Аз никога не са използвали тази информация преди, но има идея може да бъде на високо страна. Аз не разполагат с никакви Bling и за сигурен, че не използват зло светлини лице! Светлините са изправени пред тежки Hitters поведение, тъй като те повече сила сенките, за да се окаже (както това е просто странно да има фенерче посочи лицето)

    Говорих с Никола и Micheil за дъга и си стойности в сравнение с техните. Micheil сега е твърда сърцевина строител, той знаеше си Av ще трябва да се Redone веднъж сме се развили толкова той просто остава един Рут. Мисля, че си ARC е 1! Никола беше като 1 също

    моя милост с гъвкавата прим коса с прозрачността, с 63 прим пола (всички prims са Flexi), и прозрачен чадър е дъга от 2638! o_O

    Yikes! изведнъж се чувствах като някои SL полюс танцьорка с blingie и шумни обувки! (не че аз съм съди SL полюс танцьори, всъщност, аз знам на някои висок и gothie експерт scripter кой е направил това за известно време да се правят пари!) = P

    така се с прозрачни текстури коса (но не по-гъвкаво и губи косата) и не съм сигурен за пола - не-гъвкава версия е 600 по-малко от дъгата, така че предполагам това е прекалено. , които знаех, че съм бил толкова напразно? * не успее да забележите, че всеки повдига ръцете си * = D

    така че всичко е добро и докато не са официално отворени (LOL на Никола и поддържане на downlow, тя вече Blogged за него като 12 часа преди - тя е първата от нас за проверка на мрежата преместен за да видите дали всичко е наред, благодаря ти Никола - не се променят вашата страст за виртуални светове, вие сте невероятна строител). можете да дойдете да ни посетите, докато свършим всички наши половина направи проекти (и както научаваме нови странности тук). на терена текстури не се прехвърлят и макар subQuark е собственик на недвижими имоти, той не може да ги промени! LOL, той трябва да ме карат да го направя като мениджър имоти (колко странно е това?)

    Това е било забавно обучение за толкова много неща, които взема за даденост в Second Life. и разбира се, това не е втори живот, но тогава аз лично не бих искал да бъде втори живот. Научих много нови неща и моята благодарност за виртуални светове е нараснал с нашите приключения в отговор мрежа =)

    Реакция на грид отбор е невероятен при вземането на този ход, така гладко и аз искам да изпратя благодаря ти, за да Феликс, стажант за RG, който е много полезно при вземането на някои, че това, което имахме нужда за настройка е направено за наше удовлетворение

    така че върху важните неща. . . Боядисване на косата трябва да се Цветен молив диви ягоди с Hex на ff3399 и RGB от 255, 51, 153. . .

    Ще се видим в света и се забавлявайте! =)

    приоритетите! = D

    • Огън Банкрофт 4:17 ч. на 12-ти март 2010 Permalink

      Ener скъпи, Фондация "не означава нищо, това е диво неточни и не означава вашият аватар се забавя вашия зрителя надолу.

      http://www.modularsystems.sl/wiki/wikka.php?wakka=EmArc
      Емералд's дъга е малко по-полезно, но все още не са точни.

      Също така високо ARC, не означава вашият аватар отнема повече време да се направи на някого elses екрана. Аз съм виждал хора с климатик във високите 500000 е, че правят само по-бързо като ARC 5 аватар. После пак съм вървят доста висок клас система.

    • Огън Банкрофт 4:22 ч. на 12-ти март 2010 Permalink

      Какво LL наистина трябва да се прилагат?: ARC за Прим и Scuplty изгражда, бих искал да знам колко сложна изваяни Оказване на пещерата е създадена наистина използвате. Съвет Съвет.

    • Zauber Exonar 7:18 ч. на 12-ти март 2010 година Permalink

      Единствената цел, с която служи ARC е още един случай на Linden Lab обвиняват потребителите с цел да се отвлече вниманието от собствените си грешки. В този случай, ужасно неефективни ядро в зрителя.

    • Ener HAX 9:17 ч. на 12-ти март 2010 Permalink

      О, много готин на идеята на дъгата за изгражда! аз да казвам на хората как текстури имат голямо влияние и това ще бъде добър начин да видиш това! колко голяма би било това да бъде в състояние да изберете елементи и да видим един тип ARC стойност

      страхотна идея!

    • Никола Martynov 9:57 ч. на 12-ти март 2010 Permalink

      Да, аз казах на дъгата не е въпросът, че всички много. Но аз бях в един клуб в друг ден, когато едно Av е дъга от почти 10000 и клубът поиска тя я намалят или да напуснат.

      И никога не ми каза да не кажа за прехвърляне хаха. Аз не биха могли да работят на Sims, така че си помислих, бих блог.

    • iliveisl 8:46 ч. на 13-ти март, 2010 Permalink

      ха-ха, не се безпокойте, не като ние се управлява от над надниквам! =) Как сте били намиране на изпълнение след преминаването? Изглежда сабо същото за мен

  • Pathfinder - един от най-добрите момчета

    Ener HAX 12:20 ч. на 11 март, 2010 | 3 Permalink | Отговор
    Tags:

    Аз не искам никой да мисля, че беше много мислене Pathfinder е ужасен човек. Това е едно нещо, за да може да се snobby (разглежда самостоятелно - Аз съм сноб по някои основни неща, като гурме кухня и вина, или е, че whines?) =)

    там е между разл от студа и е глупак. Не знам Pathfinder на всички и аз знам, че го subQuark емайл с хубава учтиви имейли като партньорска проверка и на ближния си (subbie е ненадминат педагог - той обича да преподавам, е преподавал колеж в продължение на години, е geochronologist като за 10 години -- така че той е истинска наука Nerd вид на човек - Здравей, неговата страница в интернет се нарича subquark - квантовата частици, които някога са били смята, че се виртуални частици от физици) = D

    Във всеки случай, така SubQ е сигурно партньорска да Pathfinder и вероятно е говорил най-много конференции (въпреки че Джон, Pathfinder, е тоника няколко пъти). кой знае, може би никога Джон получи писма изпратени до Gmail сметка той изброява всички над мястото. но със сигурност Джон би съм виждал някои от видео subbie, че го въведе през пролетта на конференция Тексас? така аз го оценява остро на това, главно Cuz subbie е много, много специална за мен, и аз знам IRL subbie упорито работи (както всички нас) и то е хубаво да се получи "здравей" от време на време (аз също могат да бъдат тежки Щото аз съм жаба, и ние жабите са средни хора понякога)

    Pathfinder така че все още се нарежда като студен човек в книгите си, но той също е човек, който допринесе много за SL опит. и въпреки че никога не съм го виждал, приноса му добавя към това, което направиха Second Life толкова специални. той е в първата група от Lindens, които направиха това да изглежда като нещо е било възможно ISL и че ние, когато всички в него заедно. Аз съжалявам да чуя от начина, по който той може да има разбрах, той е пуснем. ако наистина е разбрал по време на среща, и неговия шеф е начин по-голям d1 * #, отколкото аз някога, че е Pathfinder (Боже, това е странен начин да се каже, че е по-малка d1 * #) = P

    НО. . . има смисъл, че Pathfinder е отишъл, настроението на Second Life е променила голям време, тъй като отсъства Филип стана (може би това е тъжната истина - Филип не е имал страст да спре ISL - той имаше страст да го отведе до живот, но не и да остана с него). то е ясно, че миналата година беше на образованието и отблъскване Linden Lab, че се прави с това, така че те са прави с надниквам като Патфайндър

    за нас, финанси, принуден от нас да започнем това, което правиш, когато там. subQuark винаги практикува за електронно обучение, което той прави с нея, което го използва в реално време 3D програма (в сравнение с Blender 3D или StudioMax 3D) за извършване на видео за обучение сценарии. и аз бях там, защото аз обичам да се изгради и terraform. застой, но с растежа, не е имало повече възможности за terraform или изграждане

    нещо като този израз за децата на обущар няма никаква обувки

    Може би ще качват на тази промяна в Linden Lab също (ENER <- решето носи шапка и фолио за настройка на кораба-майка) и че е в игра в нашето решение за изваждане?

    Всичко, което знам е, че съдебното заседание за хора като Pathfinder се пусне говори за посоката LL става. независимо от това как аз се чувствам за Pathfinder, че не омаловажава приноса си към SL. единственото нещо, което спира, че е LL да се отървем от него. е Torley също ще отидем? Надявам се, но кой знае? то вероятно не е безсмислено да се мисли за Pathfinder някога се пусне

    Аз искам Йоан много и най-добрите времена като това доведе до по-добри неща, дори и да изглежда, че краят на света банкомат (най-малко на виртуалния свят)

    късмет Джон и ви благодарим за Вашия принос към втори Lif д

    наведнъж, SL е оферта толкова много обещания и толкова много възможности. Обещавам, че е бичен далеч по-малко със загубата на Pathfinder = (

    • Никола Martynov 7:03 ч. на 11-ти март, 2010 Permalink

      Аз бях дълги поддържа (просто попитайте Micheil's болки и се наведе ухото), че Филип не се оттегли толкова много, колкото е бил принуден от група инвеститори, които са загубили търпение, с велик експеримент и искаше да започне доене на крава пари. Можете да смисъл промяната на минута дойде на борда на М - жителите изведнъж стана по-малко важно, отколкото голям Moneymaking идеи. Сега те бързо се превръща в SL сватовство сайт. Красиви, но какво отпадъци.

    • Dorie Бърнстейн 8:10 ч. на 11-ти март 2010 Permalink

      Бях ангажирани с Pathfinder дължи на работата ми с мечти, който е основан от чужденеца. Pathfinder има SOJ, участващи в Second Life и я поддържа в началото на мечтите общност, която подкрепя и удароустойчив Brigadoon изследователи. Той никога не е лесно да се получи багажното отделение е толкова зает. Но когато се е в контакт? Топли и там в разговора, отпускането му съвети и опит в нещата. Аз съм малко загрижен за посока LL сега, че съм го отхвърли. И уау, са го края бързо! Нотифицирани и последен ден на всички по една седмица. Това може да бъде повече от малко ум-вкочаняващ.
      Но, независимо. Аз съм много тъжен за неговото отпътуване от LL. Надяваме се, че ще използва своята не-LL сметка, за да влезете и да посетите мечти сега и тогава!

    • Огън Банкрофт 11:17 ч. на 11-ти март, 2010 Permalink

      @ Никола, аз да казвам на хората, че М Линден е пари човек, а не Customer Care специалист.

      Само че сега те слуша, когато вече е твърде късно.

      Изкупуване и продажба на компании изглежда Марк (M. Линден) Kingdons МО.

  • Pathfinder Линден се елиминира

    Ener HAX 12:59 ч. на 10 март 2010 | 2 Permalink | Отговор
    Tags:

    добре, неговата позиция има закри. дори все пак аз мисля Pathfinder е пълна Dick (ENER задържа), че е срамота, че Linden Lab дъмпингови работата си. Не ме разбирайте погрешно, макар че аз мисля peachfinder е обливам с вода, той е умен човек и вероятно е много добър в ролята си с LL

    от СЛЕД:

    Поздравления,

    Благодарение на последните реорганизации на Linden Lab, сегашната си позиция
    (Евангелист, Развитие на пазара) е престанала да съществува. Там не са
    алтернативни позиции за мен, така че на 12 март ще бъде напускане
    на дружеството.

    Аз не съм сигурен какво крие бъдещето за мен, но това вероятно ще включва
    нещо в пресечната точка на онлайн общности, виртуални светове и
    Neuroscience. Аз ще се остане отворен към нови възможности.

    Аз ще продължи да следва този пощенски списък, тъй като иновациите в образованието и
    здравно обслужване остава близки и скъпи за сърцето ми.

    Вие всички сте прави невероятна работа, а аз ще остана да видите какво ви
    излезе със следващия!

    Грижа се,
    -Джон (по-рано Pathfinder Линден)

    ----------
    Джон Е. Лестър
    ####### В gmail.com | twitter.com / Pathfinder

    Леле, може би това е голямо нещо, което Pathfinder dissed нашите собствени subQuark. subbie говори на конференции в момента и са изпращали имейл се въвежда като партньорска проверка и желаещи Pathfinder най-добрите. и след това той изпратил друг, когато научих, че те говореха на същата конференция (видео subbie направени бе използвана за интро път), но никога не толкова като "хей" = (

    LOL, subbie може би и аз трябва да се къпе повече или нещо такова? не LL надниквам ( 'CEPT Torley) някога каза надникнем (или чуруликане в случай на asshat М Линден)

    = D Woohoo, аз да бъде закрита! (малко развълнуван за глупаво лодката ми, тя е символ на вид не е в състояние да направи нещо само на 100% за собствено удоволствие) =)

    сега, че взривиха ми Pathfinder уплътнение, предполагам, че аз мога да отида на тази вътрешна ярост (ENER <- защита на SubQ) и да е благодарен, че Вселената е точно това, което трябваше също (въпреки някой малки розови крила натискане на гърба)

    Pathfinder са отвърна, subbie би spazzed (когато мислиш, че се spazziness от моя?) и е още по-голямо евангелист за LL. така че в това отношение, аз трябва да признаем, че в Pathfinder, бъдете благодарни, и да кажа искрено Намасте му - Намасте Джон =)

    Eviile_SB_2000_009 ENER пръски в банята - има голямо въображение

    • DreamWalker Макалистър 4:45 ч. на 10-ти март, 2010 Permalink

      Хмм, може би Pathfinder да получа концерт като виртуална Жътвар. Имам списък с имена, той може да започне с .... кикот * *

    • Никола Martynov 7:40 ч. на 10-ти март 2010 Permalink

      Съжалявам, че той snubbed SubQuark, но мисля, че Pathfinder Линден е един от добрите момчета. Никога не съм го срещнах, но до вашия блог бях чувал много за него, но никога нищо отрицателно.

      Ан O'Toole се докладва, че той открива, той е уволнен, когато по време на среща за фирма реорганизация във вторник, той забелязал, неговото име не е до всяка от работните места и неговия шеф няма да го познае, когато сложи ръка нагоре. Това не бива да се случва на никого.

  • Eville моторна лодка близък план

    Ener HAX 1:49 ч. на 9 март 2010 | 0 Permalink | Отговор
    Tags:

    Eville_Speedboat

    clickie за Flickr, определени

    evilleSpeedboatV2_001

    не sculpties, много Тори (???)

    evilleSpeedboatV2_011

    все още не сценарист. . .

  • ядрени реактори и speedboats

    iliveisl 9:54 ч. на 8 март 2010 | 4 Permalink | Отговор
    Tags:

    Ето един добър уикенд - производство на ядрена централа и някаква фънки моторна лодка =)

    АЕЦ е "мини", който subQuark могат да използват за опазване на околната му програма (неща като "видят дима от охладителна кула, е, че замърсяването?" - не, не е типично, това е бял дим пара, само водна пара, но може да бъде термично замърсяване, дрън, дрън, дрън) = P

    Аз блъскат около 55 галона барабани плаващи във водата и някои, които са потънали. може би малко изтъркано, но ей, тя ще работи =)

    но лодката - сега, че е забавно да се правят

    Обичам реакция мрежа, защото не са на лимита от 10 метра, така че може да се използва тор дълъг 20 м. за горната половина на псевдо-модерен-ретро-Dealio фантазия лодка. това е много готино да скала prims за всякакъв размер да имате нужда и да могат да ги свързват като 256 метра една от друга (не съм сигурен, че на разстояние, но това е твърде далеч) =)

    boatAndNukes_004

    evilleSpeedboat_032

    evilleSpeedboat_027

    • Лало Teling 10:13 ч. на 8-ми Март, 2010 Permalink

      Сладки линии на лодка! Дали е сценарист?

      Превозно средство скриптове, написани за SL не работят в OSGrid, която използва различни "физика двигател" (вж., Скоти е прав - ти * * може да променя законите на физиката!). Каква е ситуацията в Реакция Мрежи?

      BTW, си реактор е доста хладно, също.

    • iliveisl 1:56 часа сутринта на 9-ти март 2010 Permalink

      все още не е на скриптове! LOL, че ще ми отнеме един час само за да се седне в скриптове! derr на скриптове ми Skillz = D

      за скриптове в отговор на мрежата, и по-добре нека тези, които имат представа пригласям - Никола изглежда да има дръжка на нея и Micheil е каша с него. DreamWalker е каша с други скриптове като радар HUD / последващи бот, а също и работа на камерата кукла система за machinima

      Благодаря за добрите думи за реактор - тъй като аз я направих, бих казал, че далеч от него, мисля, че е забравил да свържете един хладен прием вода, за да прохладните реактор (хмм, радиоактивни мутации могат да обяснят защо хората фута завой всички странно) =)

      Мисля, че ще се свърже с основната мрежа тази седмица, въпреки, само ако се направи по средата на дузина неща (аз съм реализиране, бавно, че ние никога няма да стане с неща, които се сграда - може би трябва да направим и времето изтича Погледни го в годината!)

      След като се свържете, моля не се колебайте да се мотая се, ще има няколко sandboxes отворен за всички =)

    • Micheil Мерлин 6:20 ч. на 9-ти март 2010 Permalink

      Занимавам се по някои общи комунални услуги движение към правя физически и нефизически движение. Вероятно съм ще видим дали ще могат да правят физически движение приемливо. Физическо движение обикновено изглежда по-реално, но без физически движение е вероятно по-надеждна. Като малък проблем с изчислява ротации не работи напълно прав, или по-малко различни, отколкото в SL.

      Нещата, които виждам сега са за преместване на нещата по определен път, за разлика от шофиране като превозно средство, все пак.

    • DreamWalker Макалистър 4:43 ч. на 10-ти март, 2010 Permalink

      Здравейте Micheil,

      Аз бях тичам в подобни въпроси в RG (моят верен Следвайте Bot няма да следват ... .... В първата).

      Една нишка Четох казва, че RG + фантом физически обекти, които не отговарят на llMoveToTarget защото определен раздел код обикновено е изключена по подразбиране в повечето светове OpenSim (забравя детайлите, но Google знае). Може би и Кайл TPTB (на правомощия, които да) да знае повече за това защо е така.

      За сега мога да използвам llMoveToTarget върху физическата + не-фантом глоба обекти, и Аз съм с llSetPos да се движи физически обекти, + фантом. (Мисля, че казах, че правилно).

      Както и да е, играе с комбинации от физически (за включване / изключване) и фантом (за включване / изключване), което обикновено ми стане нещо, което работи farily добре. (Използвам фантом понякога да предпазя моите бот от продължително застояване зад стени, подземни и т.н. ... отива фантом и се връща към мен при поискване, или когато той получава остана).

      Аз съм сигурен, че ще разбера по-добре трикове като отидем заедно, или може би на гърба код ще бъде активирана в някакъв момент да направим нещата по-скоро като отговор в СЛ? Досега ми поставили SL скриптове работа (най-вече) добре, както е в РГ, с изключение на този проблем.

      Както и да е, вие сте prolly вече присъства това! Аз чакам за ход (L2V да RG), преди да получа toooo луд с моя scripties, все пак. Ако каза, че всички по-горе назад, това е поради липса на сън; п

  • Приключения в OpenSim: подводницата

    Micheil Мерлин 1:16 ч. на 7 март 2010 | 2 Permalink | Отговор
    Tags:

    И така ... аз винаги съм искал да се изгради една подводница. Не е наистина сложно нещо със сигурност. Никога не съм просто взех това време.

    Стоях на док един ден на един от Sims реакция Ener's Мрежи и реши, че съм най-накрая да отнеме няколко минути и се изважда подразделение. Има много открити водни там и имах намерение евентуално вземане на под туткам около залива.

    Така че, тук под седи преди да се опитва да го преместите.

    Подводница
    Подводница на Alta море полуостров

    Живот за изгаряне на 09, бих написал пътя следния скрипт да използва, за да клоун автомобил Никола вървим и да я поплавък балон въздух около експонат. Бих първоначално предназначени за използване Локи Бол Slynergy Търговски Patheditor но е нужен малко повече контрол от Patheditor условие. Направих Patheditor използва за изграждане на пътя, но е създаден на моя последовател пътя, така че бих могъл по-лесно да анимационния обект задействат други неща в изложба.

    Ако сте заинтересувани от пътя редактор Локи, му изглежда в SL и проверете си мотика за местоположението на своя магазин.

    Така, сега за реакция SIM мрежа. Там стоях с никакви инструменти ... хаха. Аз може ръчно да създадете пътя за последовател скрипт да следват, но каква болка е това. Особено, ако искате да я промените или да направи повече неща в бъдеще. Така че, аз създаде инструмент пътя, строител, за да могат да се хранят с моя път последовател. Пътят строител все още се нуждае от много работа, но е достатъчно далеч по действително да запишете пътя.

    На следващо място, Качих ми скрипт пътя от последовател на коляното. И то не събирам с грешки. Но по време на изпълнение Аз срещани грешки с llRotLootAt и llStopLookAt не се изпълняват. Така че аз ги заменят с llSetRot само за да получите нещата и ще видите как ще изглежда под. Виждал съм някои блог OpenSim бележки и тя изглежда като llRotLookAt вече са въведени в код, така че предполагам, че ще се появи примерно като мрежата операторите приемат бъдещите версии OpenSim и пресата.

    Изглежда не мога да бъде вечно rotationally оспорва и като цяло трябва да се забъркваш с нещата малко да се противопоставя на лицето посока аз предназначени, когато се опитват да ги преместите около пътя. Но така или иначе, съм създал малка пътека и се премества малък обект (след намирането на правилния ротации) успешно около пътя. Преместена много гладко. Не видно въпроси на всички. Мислех, че ...

    това ще е наистина добре:)

    Следващата стъпка е да се опита да направи под движите из залива. Аз се плува в залива и се поставя моя малък маркери пътя, за да се изгради проста пътя за под да следват. Записан на пътя, той показа в notecard с няколко други директиви, се поставя в един екземпляр от подзоната, проведена си дъх и каза, че да се свали.

    Подводница след първия ход тест
    След като първо пътуване на кораб!

    Аз съм просто се радвам имах копия. :)

    • Ener HAX 1:27 часа сутринта на 7-ми март 2010 Permalink

      Отличен! Това е така, страхотно! Искам да кажа на експериментирането и творчество!

      творчеството е със сигурност един от най-добрите изразяване на това какво означава да си човек!

    • Никола Martynov 6:05 часа сутринта на 7-ми март 2010 Permalink

      Можете поплавък моя балон въздух, скъпа. Ще ви държа под око в продължение на края си от имоти за двете Subs все още загубени.

  • Sunnygirl ни посещения в Реакция Мрежи

    Ener HAX 7:00 ч. на 6 март 2010 | 0 Permalink | Отговор
    Tags:

    тя е толкова голям, за да има Sunnygirl Whitfield се присъедините към нас в отговор на грид. тя е толкова талантлив и страстен, когато става въпрос за изработка на облекла. Не позволявайте на тези снимки не ви заблуждава, тъй като нашата мрежа е частно то няма смисъл да отделите време, за да персонализирате вашия аватар, защото когато ние се присъедини към останалата част от реакцията мрежа, нашите аватари ще получите hosed

    Слънчев дойде да се консултира с Ener магазин за нея място и след това дадохме си обиколка на някои от строя. то сигурен изглежда като всичко е направено по средата и никога не всички ще се направи! (I-добрите водят този блог пост кратко и се върна към сградата!)

    Слънчев репутация в SL е твърда и тя вече е бил помолен от хора, в отговор на мрежа за това, кога те могат да пазаруват в нейния магазин! тя е и официален фабрикант на Ener HAX (Ооо, тя е нещо като олимпийски спонсор освен без пръстени, медали, слава, и т.н.!) = P

    един от "подпис" ENER неща е чадър! Обичам този чадър и Слънчев отиде и направи един, пълен с инициалите ми! или са инициалите на Enclave Харбър? може би тя се подиграва с нас как канадците са винаги казва "нали"? Аха. . . = D тя също направи подпис мотокрос ботуши за обща снимка ENER! (извинявай, нужда от розови крила!)

    Във всеки случай, това беше забавно да я покажа и ще приключи до goofing около ракетата в гробището и тя предложи Treehouse! това, което е страхотно допълнение (както и друг проект!). ракетата гробището е място за игра на криеница и DreamWalker дойде с брилянтна идея, за да добавите сценарист бот към него, които ще изглежда за вас! Ето какво е всичко това, пускането главите си заедно и натискане на изгражда

    на Harbour Enclave ние сме много щастливи да са толкова талантливи и страстни хора с нас. това е вярно богатство (плюс просто много забавно!)

    sunny_066

    Слънчев също се присъединява към нас като автора на блога!

    sunny_028

    хубаво панталони Рут за хлапе басейн

  • подобряване на SL опит

    Ener HAX 11:12 ч. на 5 март 2010 | 4 Permalink | Отговор
    Tags:

    brinda Алън (тя е с приятен BTW блог), коментира за iliveisl блог пост, за това, което е на стойност членство и да бъде възпитано интересна гледна точка. вероятно това е очевидно за мнозина, но това беше съвсем друго мисълта за мен. основно (аз мисля) какво brinda казваше е, че не може да прецени какво Linden Lab работи върху доколкото изпълнение отива. О, сигурен, зрителя пресата се отнасят конкретни грешки и въвеждане на нови функции, както и в Интернет на прим нещо, но какво да кажем за други области?

    Както казах преди, аз не виждам голяма разл в изпълнение днес в сравнение с преди три години

    SIM преминавания все още смучете твърд

    Аз много предпочитам начина им на работа в мрежа реакция. те удари симулатора на границите и бум срещу него, докато не могат да преминат. така че да не свършиш начин далеч и аз имам все още не успяват да се някога в СИМ-пропускателни (сега ми е трудно да се прецени, защото subQuark има 16 частни Sims и има само 5 от нас работи по него и не е заредена с скриптове)

    Видях някои хубаво промени в SL като е в състояние да се свърже допълнително prims заедно, но аз не съм виждал изпълнение печалби в три години, че ме накара да излезе "уау". или дори всички съществени промени, които направиха ме забелязват много. Сигурен съм, че zillions на малко грешки са фиксирани, но това са грешки

    Знам, че всичко е все още доста нов и всичко, което трябва да направите е да погледнете OpenSim който е все още в бета версия

    НО. . . Linden Lab е като 300 платени служители да работят за общото усещане (Знам, че не всички фирми, но все пак, 300 е много!). Когато си мисля за това и след това, че има само 3 души тичане реакция Решетка, изведнъж изглежда, че SL е силно липсва е, че много по-добре

    Втори живот сега е по-добро в много отношения по OpenSim, но когато се вземе предвид 300 срещу 3 служители и $ 295 в сравнение с $ 25 за една SIM карта, и в изпълнение на разл и функции не е пряко пропорционална. Second Life е добро, но това не е 100 или дори 10 пъти по-добре. и не забравяйте, че OpenSim е работил по основно от доброволци и че всичко се OpenSim могат да бъдат използвани от Linden Lab (лично, мисля, че работата в мрежа реакция е по-добре и аз не се грижи за не по-света на пари и ми харесва, че може да се използва от малки деца в училище) =)

    в Интернет на прим е в строежите в двете за известно време и сега OpenSim вече разполага с някои от нещата, работа, че LL не е разговарял за подобно Facebook влизане в мрежата. и Кайл в Реакция мрежа трябва да има един много хубав мобилен клиент на тази година

    така че обратно на това, което brinda казваше - не можете да кажете това, което наистина LL прави, доколкото зад кулисите хардуер и т.н. (по този начин фразата "зад кулисите!). , когато бе LL ramping до стартирането Second Life, паричните разходи трябва да са били огромни! закупуване на стотици сървъри, създаване на цялата логистична части, наемане на нови служители, и т.н. (е, че горят нарича курс? изразходването размер на $ $ $)

    LL тъй като е частен, те не трябва да разкрие тази информация

    nonAdultEner

    трети възрастен Ener

    така че те все още се инвестират в подобен курс в неща, които ще подобрят ефективността? или се правят неща, които са силно видими, като редизайн на сайта, което не оказва влияние върху съществуващите местни жители и в света ефективност? (и очевидно, те мислят само белите жени са демографски полезно!)

    През последната година, е лесно да се оправдае се опитва да оцелее и LL е изразходване на парите на сайта редизайн и в закупуването XStreetSOL
    (аз съм така sophomoric! Сол!) = P

    правиш на Linden Homes изглежда като нещо странично тип. това не помогне в изпълнението света и тъй като аз не мога да изглежда някога да ми удари SIM дома, аз съм вид се предположи, че общото усещане може да бъде доста непълен (да се чете: FAIL)

    О, и струва LL някои сериозни хартия, когато те постави политика Възрастен на място. каква подкрепа кошмар, че трябва да са били в преместването на всички тези хора!

    • Cristopher Lefavre 3:50 часа сутринта на 6-ти Март 2010 Permalink

      Здрасти,

      Аз така си се споразумеят за дълги наблюдения план. Той също така ми напомня на един проект блог пост Никога не съм наоколо да приключи, така че ако ви интересува, си на моя блог сега.

      BTW, тази снимка е просто SIM преминаване от възрастни се :-)

      Криза

    • Micheil Мерлин 12:54 ч. на 6-ти Март 2010 Permalink

      Последното наистина добро нещо, което LL е по мое мнение, е Windlight. Той е забавят текстури, някои от тях, но за графики са много по-добре, че това е полезно пласирам.

      Те също заслужават кредит за почистване на рекламата стопанства на континента. Сега, ако само те биха могли да направим нещо за тези линии нелепо забрана. Бан линии. Сега има предмет мога да отида на разстояние. Но забраната линии, които не са наистина вина LL's.

      В рамките на няколко месеца след Windlight, текстура изпълнение започна рязко да падне. Нещата започнаха да се влоши от там. Както по отношение на политиката и в LL expierence SL.

      Общото закъснение е поразителен. И това е се влошава през последните месеци при ускоряване на курс.

      Има много, много полупразна развихри. Ти би си помислил половина празна картата не трябва да могат да консумират всички свои времева рамка, но твърде много от тях. Най-времева рамка, отива в скриптове Sims, въпреки че някои са по физика компонент, който взима добра акция. Но на скриптовете .... Натоварени Sims използва за много по-активни скриптове и повече събития скрипт в секунда. Това, което виждам е, че Sims сега имат много по-скрипт време с по-малко активни скриптове и по-малко събития скрипт в секунда. Какво става с това?

      На всичко отгоре на всичко това, можете да Viewer 2.0. И това, което мога да кажа за това? Отиди четат блогове. Виждате ли за един положителен коментар за безброй негативни коментари и че почти го обобщава.

    • Огън Банкрофт 11:57 ч. на 9-ти март 2010 Permalink

      SL 2.0 не е толкова зле, ми отне всички от 15 минути, за да разбера, където всичко е и съм бил SL потребител от 2004 г. насам. И освен това все още е в бета версия, което означава, LL не е напълно завършен с нея все още толкова Да, това ще има много грешки. Хората трябва да спрат да използват бета зрители, тъй като единствено зрителя и да разчитат на повече зрители, установени като текущи 1.23.5 една или Емералд. SL 2.0 не е трябвало да се използва изключително все още. Макар че аз като Мрежата на прим и Avatar алфа и допълнения татуировка слой Аз съм много по-влюбен в Emeralds характеристики все още, така че не може напълно да се ангажират да използват SL 2,0 през цялото време, но съм чул в Modularsystems те наскоро качват създаване на Snowglobe 2,0 източник (да се чете: SL 2,0 Източник) Така че аз не се съмнявам, някои от 2.0 "и функции ще бъда смешен към Емералд-скоро.

    • Micheil Мерлин 8:01 ч. на 10-ти Март 2010 Permalink

      Аз не обичам Viewer 2.0. Не може ли да помогне. Чувствам се тесен и ограничени с него. Това е опции отнеме твърде много екран за недвижими имоти, това е тъмно, IM и групови съобщения може да отида почти незабележим.

      И знам, че част от моята неприязън за това е, че тя просто изглежда твърде cartoony или нещо такова.

      Разбирам за бъгове. Харесва ми за нея е нещо много по-дълбоко. Надявам се, че на Emeraldized версия го прави нетърпим.

      И мисля, че се върна към моята първите дни и как този преглед е трябвало да бъде по-лесно. Аз не са имали проблем с зрителя в първите дни. Нещата, за SL, който трябваше да се учим как да се изгради са, как да скрипт, когато всички бяха на най-добрите безплатните, че къмпинг за долара не си струва, че не трябва да проучи къщи на хората, защото хората мислят за тях просто като РЛ техните къщи и ти трябва да бъдат поканени (глупаво мислели, че всичко е там, за да проучи), не е приятел всеки трябва да си видял, ако се опита да прокара нещо до миналото 512M (или нещо такова) би просто поплавък надолу (Радвам се, че е променен), имаш нужда Mystitool или нещо друго, за да ви позволи да летят над 300M и др др

  • Какво е премия членство на стойност

    Ener HAX 10:14 ч. на 4 март, 2010 | 10 Permalink | Отговор
    Tags:

    Знам, че това, което получавате като премия втори член живот - Linden Начало (моя дом SIM изглежда е отишъл? не са в състояние да го удари през последните 3 пъти съм влезли), право да включват в подкрепа билет (LOL нали? правото да се отбележи, е грешка!), както и правото да се "притежава" земя (Опа, забравих - и $ 300L седмично надбавка)

    НО. . . Какво е премия член струва да Linden Lab?

    знаете моето мнение, аз не мисля, че наистина Линден дава плъх's задника за всеки, с изключение на корпорации. Искам да кажа аз никога няма да получите М Линден просто чуруликане едно здрасти. кикотене се прави за случайни convo, така че не получавам сметка, ако нямате намерение да говорите с надниквам! derr

    и Linden Lab не изглежда да се грижи за хората, които са абонати здрав и разпространение на добра дума. Когато за първи път започна и нагоре, докато openspace провал, всичко, което направих беше говорим за това как втори живот е най-доброто нещо, тъй като нарязан хляб. което значи натоварвания на снимки Flickr (около 5000 само на SL, всички маркирани с втори живот). и с толкова, колкото 19 Sims, ние бяхме по-голям от 2,4 на средната имоти. но дори и с близо $ 3k месечен абонамент, нито мен или subbie има толкова, колкото на "Ей там"

    и за това как надниквам като Jokay? 4 Sims и тона на онлайн ресурси за педагози и тя вероятно е въведен втори живот до няколко хиляди души! някой в областта на образованието и втори живот знае за Jokay. Linden Lab и третирани като нея мръсотия Щото тя имаше невероятен уики SLeducation! LL дори похвали работата си в миналото (Soo тя е много по-милостив, отколкото съм аз - OMG, аз уж така отивам на разстояние от тях - но аз съм обикновено са по-френски от Канада, за да бъдат всички whiny и мека е само моя характер - не ме мразя Щото аз съм разнебитен!) = D

    и все пак, това е стара новина и аз имам бити, че бедните мъртъв кон на прах с моя Rants (съжалявам - аз доста се на ярост през Jokay нещо повече, отколкото през нашите Dealio)

    И така, какво е членството си струва да Linden Lab?

    много се говори за първи опит час, но това далеч с наставници и вземане на острова по-лесно ориентиране наистина помогна с това? Мисля, че опростяването ориентация остров намали броя на подкрепа разговори и дъмпинг на ментори разрешено на служителите Линден да бъде натоварена с други задължения, отколкото помага ни води

    Prokofy направи добра точка за зрителя в 2,0, че той държи натискане на графичния изискванията на SL. Сега разбирам много добре, че SL ще продължи да бъде с мощност гладен апартамент, то е в реално време 3D рендиране. Знам от моя Blender 3D работата, която прави е винаги тежък за CPU и видео карта. Линден и трябва да водят до това, което amping SL предлага, за да останат конкурентоспособни

    но аз просто не виждат голям раз в моята графики от времето, когато за първи път започна преди 3 години (произведение ми свръхсекретен ALT за корпоративни работа има януари Rez дата, но тя не се ли торта - "Shut Up! се върна в дупка, роб "- вътъка, аз може да има сериозни проблеми, когато ми Avatar има Avatar!) = D

    така че за цялата работа, Linden Lab, че те се, че първият опит за час, да видиш раз?

    то е по-добре, отколкото, когато трябваше да мачкам плъхове за ориентация остров с Segway?

    Може би аз съм липсва очевидна тук. . . какво си струва да LL?

    от плащане на LL $ 100 USD всеки ден в продължение на 2 години за това. . .

    • Дейвид Милър 10:39 ч. на 4-ти март 2010 год. Permalink

      Добре сега, нека да поемете дълбоко дъх. . . AHHHH. =)

      Вашата сметка показва реалната стойност на Linden Lab. Много аватари с пари, плаващи в техните сметки. Представете си каква е общата сума от това?

      Те лоста, че всеки ден и да направи хубава сума.

      Добави към своя проповед, че Linden Lab изглежда да бъде получаване строги с възможността за създаване на резервни копия и експортни продукти и имате една истинска "ограден градина".

      Защита на авторското право е ясно също така важна и действа като хубаво извинение за ограничаване броя на създателите привеждане на истинската стойност на "Втори живот в други светове.

      PS - хубаво Twitter внезапен удар за получаване на enclaveharbour.com сайт се! Наистина би било хубаво да включва преглед на вашия кабинковия лифт! = P

    • Лало Teling 10:51 ч. на 4-ти март 2010 Permalink

      Аз използват преценка фактор на L $ 250 = U $ 1,00 (прави по математика по-лесно, L $ 1000 = $ 4)

      U $ 72 = L $ 18,000
      L $ 300/wk заплата х 52 седмици = L $ 15,600

      Разлика L = 2400 $ = U $ 9,60

      Стойността на членството премия за ЛЛ е в L $ купуваме от тях да купуват неща.

    • Mitzy Shino 10:53 ч. на 4-ти март 2010 Permalink

      Всъщност си струва да LL е трудно да се изчисли. Не само, че трябва да се вземат в неща като втори ред и заплата, но има и други мерки, както е добре. Премия членове са по-склонни да се придържаме около например, най-малко, докато наистина ги вал: P

    • iliveisl 11:15 ч. на 4-ти март 2010 Permalink

      много точки! Да, LL прави много на разстояние от само обмяна на валута, както и комисионна!

    • Петър Stindberg 4:03 ч. на 5-ти март 2010 година Permalink

      ... Които - аз все още съм убеден, - беше основната причина, за да се купуват XStreet и убиват OnRez. OnRez е технологично МНОГО усъвършенствана система. Те искаха XStreet за търговия с валута, но като купи само XStreet OnRez щеше да стане много по-популярен. Така те трябваше да затвори OnRez да се запази актива XStreet.

    • iliveisl 8:16 ч. на 5-ти март 2010 година Permalink

      добър точка на OnRez! и аз забравих да спомена снимка / текстура качени. те излизат на около $ 90-100K на месец за LL! Уау!

    • brinda Алън 11:09 ч. на 5-ти март 2010 година Permalink

      Като alts на Негово мога да ви кажа, че старите OIS (плъх sqwishing и всички) е по-добре първия час опит. Синя L. изглежда да се мисли, че изискването нови жители, за да могат да ходят, чат, се намират на картата, и да носят, че вълшебното фенерче беше просто твърде ориентирани към детайла.
      Аз със сигурност са съгласни с всички горепосочени коментари ... те правят пари предаде юмрук. Какво не знаем е разликата между брутните и нетните приходи ... колко тежко е оригиналната гайка? Колко дълбоко е SL ливъридж ... това е твърде лесно да се скрие истинската номера в трета публично търгувана компания.

    • iliveisl 10:07 ч. на 5-ти март, 2010 Permalink

      отлична информация brinda! , че е брилянтен да погледнете първоначалните разходи за експлоатация и текущите разходи (аз мисля, че е това, което искаш да кажеш, това е над мен)

      така че те също могат да се инвестират големи суми, като в началото, когато предполагам разходи ще бъдат много високи, или биха могли да бъдат в режим на поддръжка. разбира се, с икономика в последните години, те са могли да бъдат насочени към "ниско окачване плодове", за да изглежда, че те се движат foreard агресивно. а редизайн на сайта не направи нищо за съществуващите жители (честно казано, това е малко обидно задоволяване толкова очевидно само на бяла жена демографски, IMO)

      , а оригиналът ОИ е разочароващ за мен, аз не разбирах Трябваше да тичам пред тези плъхове, бях ги избягват и мислех, че съм доста добри умения Segway = D

      него (оригиналния ОИ) не ме разбирайте някои база умения и е лесно да се забрави как новите всичко е в този първи път ли сте някога rezzed

    • Tinsel Силвера 1:22 часа сутринта на 6-ти март 2010 Permalink

      Какво строго към номера, последният брой Tyche показва, имаше 24436 частна собственост развихри. Имал 19. Това е като ,00078%. Не се обиждайте, но се съмнявам LL е забелязал си отиде. Сега, ако са Anshe да напусне, аз съм се познае те да забележите, тъй като тя допринася 6% от месечните си доходи. Това е номера игра. Чиста и проста. Не се чувствам зле все пак. Имам само един Sims стойност на земята. Аз съм начин още по-надолу по десетичната мащаб! (: о)

      Обичаше старата ОИ е най-добре. Може би защото прекарах толкова много време там като наставник. Те работеха глоба до този екран настойнически е добавен. Той не работи на половин време. Това беше началото на края на тези ОИ's.

    • iliveisl 12:00 ч. на 8-ми март 2010 Permalink

      Съгласен съм Tinsel, наистина, нашите имоти е бил малък като цяло. Въпреки това, моят Scion бе финансирано чрез "Тойота" и с $ 200 на месец плащания за милиарди дружество на стойност, те все още бяха в състояние да ме третират като бях клиент

      Аз принадлежа на Ning групи, но никога не са платени Ning нищо. по въпрос, те ми отвърна по-малко от един ден. Така че мисля, LL липсва само основните неща

      Jokay сега, само с 4 Sims, е по-голяма сила, отколкото някога сме били - тя е злато за тях, но те pooped на нея и няма никаква причина също. тя не си минал като ЛЛ и тя дори беше похвала им за нея средства. все още юридически не я има, и М дори заяви, че е лошо обработени

      но това е добре, Jokay ни показва една алтернатива, която се вписва subQuark много по-добре за една малка част от разходите

  • седни, почти навсякъде

    Ener HAX 1:02 ч. на 4 март, 2010 | 5 Permalink | Отговор
    Tags: ферибот enerville,

    по някаква причина, аз съм обсебен от места за хора да седнат и чат. Може би аз тайно желание и не са били на Платон, той седна и разговаря около цял ден да си ученици (как да ти пиша "дрън, дрън, дрън" на гръцки?) = D

    Реакция от грид Sims са в чудовище, че те могат да имат 256 м. prims и колкото 45000; това е страхотно да добавите накрая за сядане на оригиналния Enerville ферибот. тя е една от първите неща, направени ISL след ставане първата ни картата. въпреки че е почти Тонка търсите играчка, аз го обичам много (аз съм глупав сантиментална така) =)

    така че е тона на местата за сядане и кой знае, може би някой учител ще седи там с китка на втори клас говори за това защо са червени залези или говорим за лодки - това би било чудесно да ми =)

    evilleFerry_004

    може би Micheil може да скрипт ферибот до Putt наоколо?

    • Петър Stindberg 11:56 ч. на 4-ти март 2010 Permalink

      Може ли една действително "превозно средство"? Как се превозно средство, скриптове opensim? Те са един от основните болки в SL, и има много ограничения.

    • iliveisl 8:34 ч. на 4-ти март 2010 Permalink

      Не, не работи лодка = (въпреки че нашите Micheil Мерлин е фуча на скриптове, нека да видим дали ще има някаква информация ще поиска от него * *

      Никола сега на нашия сим има сладък линия цип пълен с flailing краката. Мисля, че може да се счита за превозно средство скрипт, той работи много гладко

    • Micheil Мерлин 8:55 ч. на 4-ти март 2010 Permalink

      Аз съм в момента писмено някои инструменти, за да помогне за изграждане на пътища за неща, за да следват. Имам скрипт, за да се реалното движение, че съм написал за изгаряне на живота 09, които могат да се изход от тези инструменти. Аз не изглеждаше много по физика в opensim но знам, че физиката на двигателя е добър малко по-различно. Така че не знам все пак, ако физика движение ще работи или не. Движението скрипт, който написах за изгаряне на живота 09 използва физиката, но аз го е създал лесно да се адаптират към не-физическо движение. Стаи за физическото движение просто като цяло не изглежда толкова гладко, колкото и физическото движение.

      Превозните средства са нещо като каша в SL. Никога не съм много с превозно средство, скриптове в SL, различни от игра с безплатни такива, че някой друг е написал. По принцип нещата, което направих в SL Просто трябваше нещо да се движи от една точка до друга, или чрез няколко точки, а не действително трябва да се "Driven".

    • iliveisl 9:44 ч. на 4-ти март 2010 Permalink

      Уау! че е бърза! Благодаря ви за отговора! и да се довериш на безброй процента от всички тези неща (добре, всъщност, аз ви пълно доверие на почти всичко мога да се сетя от)

      след едно нещо! охлаждам! ще бъде в състояние да се справят SIM преминаване? Бих искал на ферибота Enerville да бъдат доведени до живот =)

      и аз искам да се изгради кабинков лифт (само фиксирани пускане и спиране пъти). BTW, видях в сайта за поддръжка на RG (които можете да използвате и място на билети), че неща като таймери следва да бъдат определени като за 10 секунди. The Sims Dont реакция в мрежата има същата сила като ISL. и нашите 16 Sims са наистина като 4 Sims разпределени ресурси мъдър. но вие сте на капитана на мониторинг на изпълнението =)

      Micheil благодаря ти! =)

    • Micheil Мерлин 10:28 ч. на 4-ти Март 2010 Permalink

      LOL. SIM пунктове. Те не са надеждни в SL. Понякога обекти просто да изчезнат завинаги.

      Във всеки случай, както е записано, последовател на пътя няма да направи SIM преминаване. Но това трябва да бъде възможно.

      Просто открих, че llRotLookAt и llStopLookAt не се изпълняват. Те събират, но получите Времетраене грешка. Трябва да мисля за това едно също.

  • Технология на околната среда науката в Виртуални светове

    subQuark 9:49 ч. на 3 март 2010 | 0 Permalink | Отговор
    Tags: науката за околната среда,

    Както Enclave Харбър е по-близо до завършване, че е време да започнете да споделяте някои от нейните цели. Enclave Harbour има няколко цели и част от мисията си отчет включва повишаване на екологичното съзнание.

    Това се постига чрез включване на очевидни "зелен" практики, като например слънчеви ферма масив и вятърни турбини, както и едва доловима практики като pitchered вода и чаши срещу бутилираната вода за срещи. Ener върши чудесна работа за изграждане на "зелена" отношение (и ви благодаря за DreamWalker за тези скриптове).

    Включително такива елементи във виртуална настройка света се помогне да екологичното съзнание в челните редици. Въпреки това, ние също надхвърля просто, включващи такива неща, за развиващите се формални програми за опознаването на науката за околната среда.

    Като бивш среден и висок учител наука, а след това по-късно професор по геология и колеж Environmental Science, заедно с бакалавърска степен по физическо науката (геология големи, малки химия), аз съм, ползващи развиващите виртуалния свят улеснено образователни дейности.

    Докато в началото на неговото развитие, няколко живот "парчета" са в строителните работи. Един насочени към средата училище геологическите науки, а друг на гимназията като евентуална програма ментор, а може би и корпоративна песен.

    Нека да разгледаме най-бърз пример: струя фантазия.

    За средно училище използвате, можете да показват, че горещите хладен изгорели газове в атмосферата и създават "contrails", или кондензация пътеки. Можете да се обърнете към тези като изкуствени облаци и вратовръзка в водния цикъл, като пример на конденз. Можете също така да се въведе понятието "въглеродните отпечатъци, както и аеродинамика, асансьор и др. Като допълнителна упражняване, небето е граница (помилване игра на думи). =)

    Най-високото ниво училище, можете да обсъждате адиабатни промени, когато компресиран газ се разширява и губи топлина. Това може да доведе до дискусии за ентропия, реактивно задвижване, разходи за околната среда, така във въздуха и на земята, (както е в инфлуенца по миграционните модели - интересни видове като снежната сова на летището в Бостън Logan - и реалната цена за летище администратори и пътници) . Детайли като адиабатни промяна, докато не е строго обвързан със замърсяването на въздуха, са важни в науката за околната среда грамотност. Освен поддържане на замърсителите на въздуха спряно, кондензационните следи отдавна са били оценени като климатичните фактори.

    Тази мисъл е, че допълнителните и вечни "облак" обхват от всекидневния струя трафик, така има в някои от излъчвателна Земята (освобождаване на инфрачервена енергия от земната повърхност - това са били на предаване на енергия от слънцето огрява нашата планета) и увеличава отражение на слънчева енергия на Слънцето (албедо). Това е мисълта, че е доказано, когато данните са събрани в трите дни, че на въздушното движение беше спряно в САЩ след атентатите от 9 / 11. А разликата в температурата дневно колебание на 1 градус по Целзий през тези три дни се дължи на contrails.

    Въпреки това, следващите изследвания са склонни към точка на природни фактори, влияещи на тази промяна. Този тип проучване е от ключово значение за студентите се научим да погледнете на света по различен начин и разберете, че науката не е отделен от живота ни, а по-скоро част от нея. А на въпроса науката. В крайна сметка, част от научния метод трябва да бъде отворен ум - нещо, което науката е действително най-малко бедни правиш. Често са необходими години за наука да се правят промени (Алфред Вегенер, предложен континентален дрифт през 1912 г. все още не се смята, че е възможно до 1970 - Имам National Geographic атлас от 1968 touting на разширяване на Земята теория за континентални и океански плочи).

    Вие се идеята, това "Билд" могат да се използват по много начини и служи като катализатор за разширяване отвъд себе си. От прости наблюдения "защо самолети остават бели трасета в небето?" На курсови работи обсъждане на всякакви номера на детайлите.

    Останете на вълната за повече информация за Enclave Харбър в Реакция мрежа!

    L2Vrunway_009

    хубав полет, за Avatar =)

    този пост също носят на subQuark блог

  • Земята по-зелена, на практика

    Ener HAX 12:50 ч. на 2 март 2010 | 1 Permalink | Отговор
    Tags: GRE-ENER,

    при обсъждане с subQuark за посоката на неговото Enclave Harbour (забележете, аз му се правилното изписване, той е бил в Щатите прекалено дълго!) той най-накрая (надявам) намери последен посока за неговата реакция Dealio Мрежи

    не трябва да се отрази на всички, че вашата сграда и какви други 4 надниквам правят там?

    Ами, да, и не. е необходимо да има много места, за да проверите (Предполагам, че може да дроселовата клапа отново самостоятелно твърди цел на мисленето, че е необходимо да се направи 100%)

    subQuark и аз знам достатъчно добре, за да изгражда, че са гъвкави (в края на краищата, една сграда може да се използва за почти всичко, IMO). subbie иска място за хората да се мотае и да експериментирате, без да бъдат съдени. , че е лесно да се изгради посока. и места, хората могат да се изгради (sandboxes), трябва да отговарят, изследват хлад, а може би дори и танцувай!

    sandboxes - проверка, произведение лесно
    среща места - Да, столове, маси, аудитория, открит етап
    опознаването - Никола вземане сритам задника живот & мания пътя ми с отлагания приюти & дори Enerville възкресен! О, и Enaxia художествена галерия!
    хлад - малко интимни места да седнеш сам или с един добър приятел, който е лесен
    танц - О, да, Haxor лунния фоайе живота! (просто трябва да се направи машина танц!) =)

    така че тези места са само като това, което имахме в Second Life. петна направени само за удоволствие и да бъде лесен за използване за n00bs и никого. в Second Life, две от нашите места са били редовно използва от две раз 500S, че съдбата проведе месечната виртуален свят за n00bs ориентации. поддържане, че на определени-ниски помогна да ги използват тихи места без отвличане на вниманието

    същото важи и в отговор на грид. хора като същите тези елементи. , но, като ясна посока помага усъвършенстват нещата и с 16 Sims, това е лесно за добавяне на специални места, за да отговорят на тези нови изисквания

    Новото е създаването на някои екологични програми (LOL, ще се справят с правилното изписването или аз ще ви напомнят за хокей спечели вчера!) = P

    тези програми ще бъдат насочени към среден и висок училище деца, основните, така и образование дома си и ще включва subbie написването на работни книги, които ще бъдат публикувани! той е бил помолен от големите "О" (не е Опра!) на автора учебник / книга, но Дин dongs на Linden Lab прави предоставянето почти невъзможно. също толкова добре, предпочитам да видите публичност за реакция грид, отколкото за LL (да се чете: ти смучат М Линден и аз се надявам Уолъс Линден има Google сигнал да вземем това отбелязване от вас - LOL, малко затворен до ярост? може би, или просто липса на poutine и мартинита) = D

    Аз не искам да открадне гръм SubQ, но достатъчно е да се каже, че аз построили прекрасен малък пожар лагера настройка за някои учебни модули (хмм, може би изобразяващи дърво се изгори не е толкова зелен нещо да направя?). О добре, може би той може да бъде пример за това какво да не правим!

    и по дяволите с това! Аз ще взема само Село какво означава зелени! Гре-Ener?!? Да, това е Гре-Ener изграждане! Doh!

    outdoorTeaching_010

    Това е Гре-Ener света = P

    • Дейвид Милър 7:24 ч. на 3-ти Март 2010 Permalink

      =) Винаги е хубаво снимки там Ener! Сиянието е прекрасно.

C
съставяне нова публикация
J
следващия пост / следващи коментар
к
предишния пост / предишен коментар
R
отговарям
E
редактиране
о
Покажи / скрий коментари
т
нагоре
ИСК
Отказ